Zastosowanie mechanicznych systemów zabezpieczeń pojazdu uniemożliwi jego kradzież, odholowanie czy pchanie. W ofertach znajdują się systemy blokujące układ kierowania, skrzynię biegów, stalowe blokady sprzęgła i hamulca, i wiele innych. Producenci oferują także śruby antywłamaniowe, które uniemożliwią niepowołanym osobom odkręcenie kół.
http://www.ochrona.biz.pl/ochrona_mienia_mechaniczne_zabezpieczenia_pojazdow,katalog-firm-kutno-335,g,2,4Zastosowanie mechanicznych systemów zabezpieczeń pojazdu uniemożliwi jego kradzież, odholowanie czy pchanie. W ofertach znajdują się systemy blokujące układ kierowania, skrzynię biegów, stalowe blokady sprzęgła i hamulca, i wiele innych. Producenci oferują także śruby antywłamaniowe, które uniemożliwią niepowołanym osobom odkręcenie kół.
http://www.ochrona.biz.pl/ochrona_mienia_mechaniczne_zabezpieczenia_pojazdow,katalog-firm,g,2,4Opis
http://www.ochrona.pl/mechaniczne-zabezpieczenia-pojazd%C3%B3w/pn50/pg1/Opis
http://www.ochrona.pl/ochrona-techniczna-os%C3%B3b-i-mieniaKurs pracowników zabezpieczenia technicznego dla potrzeb dorabiania kluczy, awaryjnego otwierania pojazdów, awaryjnego otwierania drzwi, zamków
https://www.target-training.pl/informacje/149-kurs-dorabianie-kluczy-awaryjne-otwieranie-pojazdow-awaryjne-otwieranie-drzwi.htmlCERTUS - wyposażamy samochody w: autoalarmy, systemy GPS, zestawy GSM, CB Radio, immobilisery, blokady skrzyni biegów, znakowanie pojazdów, nawigacja, Lojack, Wrocław, Wroclaw
http://www.certus.pl/por2.php?g=2Sprawdź, w jaki sposób możesz skutecznie zabezpieczyć samochód przed kradzieżą. Obawiasz się kradzieży auta? Sprawdź nasze skuteczne sposoby!
http://lojack.pl/blog/aktualnosci/zabezpieczenie-auta-przed-kradziezaZabezpieczenia antykradzieżowe to nieodłączne wyposażenie każdego samochodu. Mniej lub bardziej zaawansowane w skuteczny sposób utrudniają życie am...
http://allegro.pl/artykul/jakie-zabezpieczenia-antykradziezowe-warto-miec-w-samochodzie-60819Nowe pojazdy wyposażone są w szereg systemów, które mają uchronić je przed kradzieżą. Wszechstronne alarmy, elektroniczne blokady zapłonu i kodowan...
http://allegro.pl/artykul/dodatkowe-zabezpieczenia-pojazdow-43393Doradzamy jak wybrać ubezpieczenie samochodowe, jak postępować w razie stłuczki i jak skutecznie likwidować szkodę
http://autopolki.pl/porady/ubezpieczenia/2962-zabezpieczenia-samochodu-przed-kradzieza.htmlMECHANICZNE ZABEZPIECZENIA SAMOCHODU PRZED KRADZIEŻĄ: najświeższe informacje, zdjęcia, video o MECHANICZNE ZABEZPIECZENIA SAMOCHODU PRZED KRADZIEŻĄ; Statystyka w służbie klientów
http://super.moto.pl/temat/moto/mechaniczne+zabezpieczenia+samochodu+przed+kradzie%C5%BC%C4%85Katalog zawiera tysiące produktów z branży zabezpieczenia mienia dostępnych w kategoriach: Autoalarmy, Domofony videodomofony, Elementy elektroniczne systemów zabezpieczeń, Inne, Inteligentny budynek, Mechaniczne systemy zabezpieczeń, Nagłośnienia obiektów, Ochrona przeciwpożarowa, Oprogramowanie, Sprzęt i środki samoobrony, Systemy alarmowe / kontroli dostępu, Systemy kontroli pracy, Systemy ochrony danych, Systemy wizyjnego nadzoru i ochrony mienia, Systemy wykrywania i zwalczania przestępczości, Urządzenia do kontroli dostępu i nadzoru, Usługi, Usługi w zakresie ochrony i nadzoru, Zabezpieczenia od napadu włamania i kradzieży, Zabezpieczenia transportu - alarmy.org
http://www.alarmy.org/katalog-produktowZ roku na rok policja w Polsce odnotowuje coraz mniej kradzieży samochodów. W 2012 r. doszło do rabunku 16 230 pojazdów, zaś dwa lata później liczba ta spadła do 14 124.
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Jak-zabezpieczyc-auto-przed-kradzieza,wid,17296809,wiadomosc.htmlPRZEWODNIK Część 1, rozdział 1, str SPIS TREŚCI 1. PRZEWODNIK Informacje o autorach 1.3. Wykaz skrótów 1.4. Opis piktogramów 1.5. Bibliografia 1.6. Zrzeszenia i związki Ogólnopolskie
http://docplayer.pl/3028992-Przewodnik-czesc-1-rozdzial-1-str-1-mechaniczne-i-elektroniczne-systemy-zabezpieczen-1-spis-tresci-1-1-spis-tresci.htmlOchrona Mienia i Informacji - dwumiesięcznik branży security. Można w nim znaleźć artykuły na takie tematy jak: zabezpieczenie techniczne i ochrona osób i mienia, bezpieczeństwo informacji, ochrona przeciwpożarowa i wiele innych interesujących materiałów.
http://www.ochrona-mienia.pl/index.php/strefa-inwestora/zabezpieczenia-mechaniczneOcena zagrożenia przed działaniami przestępczymi typu kradzież, kradzież z włamaniem, rozbój, zniszczenie mienia, będzie stanowić, jakiego rodzaju zabezpieczenia mechaniczne, elektroniczne, organizacyjne będą potrzebne, aby zapewnić...
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zagrozenie-kradzieza-w-lokalu-uzytkowym-2056714.htmlOchrona Imprez Masowych to pierwszy w sieci serwis informacyjny i w zasadzie jedyne medium dedykowane zabezpieczeniu, obsłudze i bezpieczeństwu imprez masowych.
http://www.ochronaimprezmasowych.pl/index.php/czytelnia/artykuly/150-techniczna-ochrona-osob-i-mienia-niestacjonarne-studia-podyplomowe.html?ff800fb8f42ec24ac7873958ebf8df06=4856f9cd6532deef5ed7a16353cf5fb8Właśnie opublikowane zostało rozporządzenie MSWiA z dnia 7 września 2010 r. (Dziennik Ustaw nr 166 z 9 września 2010 r.) w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. Warto przyjrzeć się nowym zapisom i zastanowić się, w jaki sposób wpłyną one na nasze działania. Poniżej kilka spostrzeżeń dotyczących właściwego przechowywania wartości pieniężnych
http://www.zabezpieczenia.com.pl/publicystyka/transport-i-przechowywanie-warto%C5%9Bci-pieni%C4%99%C5%BCnych-nowe-rozporz%C4%85dzenieZablokowane wjazdy, szkody komunikacyjne, dzieci pozostawione w autach to szara codzienność osób zajmujących się ochroną parkingów oraz otoczenia budynków. Jak sobie radzić z takimi wyzwaniami? Kilka propozycji podajemy w treści artykułu. Na początek o zagrożeniach Każdy obiekt należy potraktować indywidualnie. Trzeba przeanalizować usytuowanie parkingu (biurowiec, baza logistyczna, galeria handlowa itp.). Dużą rolę odgrywa otoczenie obiektu, liczba wjazdów/wyjazdów, liczba aut korzystających z parkingu, występowanie zaułków lub przegród architektonicznych, obecność lub brak ogrodzeń itp. Zawsze należy uwzględnić godziny funkcjonowania obiektu, godziny szczytu, procedury postępowania obowiązujące ochronę po godzinach pracy i wiele innych czynników. Na parkingu może dojść do kradzieży (na szczęście jest ich coraz mniej). Najwięcej jest kradzieży o znikomej szkodliwości społecznej, czyli kradzieży znaczków, lusterek, kołpaków, tablic rejestracyjnych itp., które bardzo irytują właścicieli aut. Dotkliwe są również kradzieże rzeczy pozostawionych w samochodach, czyli telefonów, laptopów, torebek, paczek, dokumentów itp. Na parkingach powodowane są szkody komunikacyjne. Częste i bardzo trudne do wykrycia są uszkodzenia mienia spowodowane przez nieodpowiedzialnych kierowców, którzy podczas parkowania, wjazdu lub wyjazdu z parkingu uszkadzają inne auta, elewacje budynków, elementy ogrodzenia itp. Na parkingach mogą zdarzyć się zatory. Największym utrudnieniem jest brak wyobraźni kierowców, którzy w godzinach szczytu blokują wjazd lub parkują w miejscach dostaw lub odbioru śmieci. Może to spowodować olbrzymie korki, spóźnienie się nawet kilku tysięcy osób do pracy, a co za tym idzie pośpiech, irytację, szkody komunikacyjne i ewentualne roszczenia jako wynik tych szkód. Mimo iż Polacy nie posiadają temperamentu Włochów czy Hiszpanów, to po wejściu do samochodu wielu kierowcom często „gotuje się krew”. Czasem dochodzi nawet do rękoczynów i związanych z nimi uszkodzeń ciała. Dużym wyzwaniem są gwałtowne zmiany pogody, opady czy zmiany temperatury. Kałuże, zalania, wybijające studzienki, zwały śniegu, lód na drodze – wszystko to wpływa na organizację ruchu oraz ryzyko szkód. Pomimo kampanii edukacyjnej nadal zdarza się, że kierowcy pozostawiają dzieci albo zwierzęta w pojazdach. W trakcie upału może dojść do odwodnienia i omdlenia. Pozostawienie włączonego silnika dla podtrzymania działania klimatyzacji jest najczęściej źródłem kolejnych kłopotów, gdyż umożliwia nieplanowaną zmianę biegów, a skutkiem tego mogą być szkody komunikacyjne oraz obrażenia ciała. Najpoważniejsze w skutkach są napady i porwania. Może do nich dojść na parkingach VIP oraz w sąsiedztwie kas, banków itp. W trakcie napadów i porwań mogą zostać pokrzywdzeni postronni przechodnie. Jeśli w okolicy odbywa się giełda samochodowa, to w jej przeddzień mogą ginąć kołpaki i lusterka. Jeśli w pobliżu jest szkoła, to możliwa jest wzmożona kradzież znaczków firmowych samochodów. Jeżeli w okolicy jest baza magazynowa obsługująca duże tiry, to mogą tworzyć się zatory komunikacyjne. Koszmarem dla każdego zarządcy obiektu są roszczenia odszkodowawcze będące następstwem zdarzeń na terenie parkingu oraz w bezpośrednim otoczeniu budynków. Ich skutkiem jest konieczność likwidacji szkód, zebrania dokumentacji, wysłuchania wyjaśnień stron itd. Na szczęście występowanie tych możliwych, opisanych wyżej zdarzeń, a w ich konsekwencji roszczeń, można znacznie ograniczyć. O roli techniki Podstawowym działaniem jest właściwa organizacja. Pierwszym krokiem jest wyznaczenie stref parkingowych, wyróżnienie ciągów komunikacyjnych, oznakowanie kierunku jazdy, zaznaczenie obszarów, na które nie wolno wjechać. Można do tego wykorzystać malowane linie poziome, znaki poziome, pachołki, taśmy ostrzegawcze itp. Następnie określa się uprawnienia osób i pojazdów do przebywania w poszczególnych strefach w zależności od pory dnia. Niezbędne będzie stworzenie wykazów aut, systemu przepustek oraz wprowadzenie identyfikatorów (dla osób lub pojazdów w zależności od charakteru obiektu). Elementami wspomagającymi organizację ruchu pieszego i kołowego, podwyższającymi poziom bezpieczeństwa, są zabezpieczenia mechaniczne. Do najpopularniejszych należą szlabany, bramy oraz kolczatki. Elementy mechaniczne są napędzane siłownikami elektrycznymi w celu łatwiejszego i skuteczniejszego sterowania nimi. Systemy zabezpieczeń mechanicznych muszą być wyposażone w czujniki obecności obiektów, gdyż w przeciwnym razie mogą uderzyć w człowieka lub pojazd. Zastosowanie zabezpieczeń elektronicznych pozwala na zautomatyzowanie wielu procesów związanych z ruchem pieszym i kołowym. Ponadto pełnią one rolę ewidencyjną, a w przypadku zdarzeń o charakterze alarmowym – również ostrzegawczą. Najczęściej stosowane zabezpieczenia elektroniczne to: Systemy kontroli dostępu. Przy wjazdach i wejściach na parking montuje się czytniki i klawiatury, zaś kierowca otwiera bramę lub szlaban kartą lub kodem. Do wykrywania i identyfikacji samochodu podjeżdżającego do bramy lub szlabanu mogą być stosowane pętle indukcyjne zatopione w asfalcie, umożliwiające odczytanie identyfikatora pojazdu. Systemy rozpoznawania tablic rejestracyjnych. Korzystają one z analizy obrazu dokonywanej przez system CCTV w celu rozpoznania numerów tablic rejestracyjnych. W systemach wykorzystuje się kamery megapikselowe i aplikacje komputerowe, za pomocą których dokonuje się identyfikacji i rozpoznania tablic. Systemy biletowe. Są one rozszerzeniem powyższego rozwiązania o wydruk biletów/przepustek, na których w sposób jawny lub ukryty w kodzie paskowym drukowane są numery rejestracyjne oraz czas wjazdu. Systemy biletowe służą najczęściej do pobierania opłat za postój na parkingu. Systemy sygnalizacji wolnych miejsc postojowych. Są to rozwiązania informujące o tym, czy na parkingu są wolne miejsca, oraz ułatwiające kierowcom ich znalezienie. Systemy telewizji dozorowej. Zastosowanie kamer pozwala zdalnie nadzorować wszystkie wrażliwe miejsca i strefy. Połączenie systemu obserwacji z systemem interkomów umożliwi natychmiastową łączność z kierowcami. W przypadku roszczeń zapisy obrazów w archiwum pozwalają odtworzyć przebieg wydarzeń dla celów postępowania sądowego. Ostatnim elementem systemu bezpieczeństwa, który znacząco wpływa na jego efektywność i poziom bezpieczeństwa, są informatyczne systemy wspomagania decyzji. Systemy takie integrują elektroniczne systemy sterowania kontrolą dostępu, telewizji dozorowej i detekcji włamania. W tych systemach zarejestrowane są plany parkingu i otoczenia budynków. Zawarto w nich procedury postępowania, listy uprawnionych osób, wykazy pojazdów oraz historię zdarzeń. Rola pracowników ochrony Pracownicy ochrony odgrywają bardzo ważną rolę w całym systemie bezpieczeństwa. Nadzorują pracę systemów zabezpieczeń i realizują procedury uzgodnione z inwestorem. Weryfikują uprawnienia do wjazdu, zwracają uwagę na stan techniczny wjeżdżających pojazdów, obsługują system opłat parkingowych, zwracają uwagę na to, czy kierowcy nie zostawili otwartych okien lub drzwi w samochodach i czy w samochodach nie zostały dzieci lub zwierzęta, informują służby techniczne o usterkach, identyfikują sytuacje kryzysowe, a w przypadku ich wystąpienia podejmują działania w celu ograniczenia strat. Pracownicy ochrony są wyposażeni w środki łączności. W sytuacji kryzysowej mogą niezwłocznie powiadomić osoby zarządzające budynkiem oraz wezwać wsparcie załóg interwencyjnych. Dodatkowo są wspierani przez operatorów BMS lub stacji monitorowania, którzy mogą zdalnie obserwować obraz z kamery w momencie, gdy pracownik ochrony jest zajęty, np. zabezpieczaniem uszkodzonego auta. Jak poprawić bezpieczeństwo na parkingu? Podstawowy poziom ochrony można osiągnąć poprzez działania organizacyjne (przepustki, identyfikatory, wykazy etc.) uruchomienie szlabanu oraz zatrudnienie pracowników ochrony. Wzorcowym, ale niestety kosztownym rozwiązaniem, zapewniającym najwyższy poziom ochrony, jest kombinacja opisanych wyżej środków organizacyjnych, technicznych, elektronicznych i informatycznych, nadzorowanych przez pracownika ochrony. Dobrą praktyką jest wprowadzenie systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych, uruchomienie szlabanu i kolczatki, a także wdrożenie systemu wspierającego podejmowanie decyzji. W obu przypadkach należy obowiązkowo uruchomić system telewizji dozorowej. Podsumowanie Powyższy materiał nie podaje gotowych recept, gdyż każdy obiekt jest inny. Przygotowanie propozycji systemu bezpieczeństwa wymaga wizji lokalnej, analizy zagrożeń oraz zrozumienia potrzeb inwestora. Dopiero na tej podstawie można zaproponować rozwiązania techniczne oraz niezbędną liczbę pracowników ochrony fizycznej. Ze względu na to, że projektowanie systemu bezpieczeństwa jest złożonym i wymagającym doświadczenia procesem, zachęcamy do kontaktów wyłącznie z doświadczonymi firmami. Pozwoli to inwestorom ograniczyć straty i uniknąć rozczarowań związanych z funkcjonowaniem systemu niedostosowanego do potrzeb. Daniel Kamiński Ochrona Juwentus Zabezpieczenia 4/2013
http://www.zabezpieczenia.com.pl/kontrola-dost%C4%99pu/jak-chroni%C4%87-parkingiNa tej stronie znajda przydatne informacje zarówno pełnomocnicy ds. ochrony informacji niejawnej, jak również wszyscy ci, którzy zmuszeni sa do wypełnienia ankiety bezpieczeństwa osobowego narzuconej Ustawa...
http://www.iniejawna.pl/pomoce/przyc_pom/muzeum_reg.htmlRozwój motoryzacji idący w parze z eliminacją granic rynku wewnętrznego powoduje istotny wzrost liczby wypadków drogowych o charakterze transgranicznym wymuszający stworzenie efektywnego systemu zinstytucjonalizowanej ochrony przed wypadkami drogowymi i finansowania ich skutków w skali UE.Monografia stanowi wynik systemowego podejścia do problematyki ochrony ofiar wypadków drogowych przezwyciężającego bariery międzydyscyplinarne istniejące między ekonomią a prawem czy prawem a organizacją i zarządzaniem. W prawnofinansowym ujęciu ochrona ofiar wypadków drogowych rozumiana jest szeroko i gwarantowana zarówno od strony prewencyjnej, jak i kompensacyjnej. Wymaga dostrzeżenia zależności i uzupełniającej roli bezpieczeństwa ruchu drogowego i finansowania kosztów wypadków drogowych ex post.
https://books.google.pl/books?id=9JhSAwAAQBAJ&pg=PA145&lpg=PA145&dq=Ochrona+mienia+Mechaniczne+zabezpieczenia+pojazd%C3%B3w&source=bl&ots=UwNd1HmBkX&sig=Y2IGV6aT6jOQNFcOL1P0GU9WIxA&hl=pl&sa=X&ved=0ahUKEwiJ4t7j8ujPAhUEiSwKHWheCy04HhDoAQg8MAQPrzepis art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczy cieli Komunikacyjnych (Dz.U. Nr 124, poz. 1152 ze zm.) nie ma zastosowania, jeżeli właścicielem uszkodz. Najnowszy tekst z dnia 22.04.2005. III CZP 99/04 z dnia 22.04.2005.
http://prawo.legeo.pl/prawo/iii-czp-99-04/Agencja Renoma działa na polskim rynku od 1991r. Świadczymy usługi w zakresie ochrony stacjonarnej, monitoringu i systemów alarmowych. Zapraszamy!
http://www.renoma.net.pl/techniczne.phpFachowe publikacje dla profesjonalistów, zawsze aktualna, rzetelna i praktyczna wiedza z zakresu prawa, norm, ekonomii. Publikacje wymiennokartkowe, książki, seminaria, videoszkolenia
http://www.dashofer.pl/przyklady/MESZ.pdfZabezpieczenie wartości pieniężnych. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.09.2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,29,179,1430,,,rozporzadzenie-ministra-spraw-wewnetrznych-i-administracji-z.htmlWydarzenia budowlane
http://www.budnet.pl/wydarzenie-II-Targi-Zabezpiecze324-i-Ochrony-Mienia-PREWENCJA-126.htmlStrona o zabezpieczeniach pojazdów przed kradzieżą. Ochrona samochodów dzięki zastosowaniu systemów telematycznych - monitoring gps.
http://ochronapojazdow.blog.pl/Joomla! - dynamiczny system portalowy i system zarządzania treścią
http://pleban.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=88&Itemid=90Rocznie kradnie się w Polsce ok. 50 tys. pojazdów. Właściwe zabezpieczenie pojazdu zaczyna być coraz ważniejsze.
http://www.motofakty.pl/artykul/elektroniczne-zabezpieczenia.htmlWszelkie prawa zastrzeżone © 2004-2024 Vertica Technologie Internetowe.